Op naar Costa Rica! - Reisverslagen van Yvonne Roijendijk - WaarBenJij.nu Op naar Costa Rica! - Reisverslagen van Yvonne Roijendijk - WaarBenJij.nu

Op naar Costa Rica!

Morgenvroeg vertrek ik naar Costa Rica. Voor degene die het nog niet weten nog even alles op een rijtje wat ik nu precies ga doen:

- Eerst een maandje helpen bij Heliconia Island
- Daarna een weekje Spaanse taalcursus
- Daarna 4 weken vrijwilligerswerk bij een natuurproject wat nog bepaald moet worden.
- En als laatste nog 3 à 4 weekjes lekker rondreizen en genieten van de natuur van Costa Rica! :)

Ik zal proberen veel fotos te maken en mijn blog bij proberen te houden ;)

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2014

Monteverde & Montezuma

24 Februari 2014

El Silencioooo

06 Februari 2014

CRLA

26 Januari 2014

Heliconia island en omgeving

13 Januari 2014

Het begin
Yvonne

Zo, lekker afgestudeerd! En wat ga je na het reizen doen? Werken? Nee, reizen natuurlijk! Dus bij deze dan ook eens een waarbenjij.nu van mij :)

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4593

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 08 April 2014

Op naar Costa Rica!

Landen bezocht: