CRLA - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Yvonne Roijendijk - WaarBenJij.nu CRLA - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Yvonne Roijendijk - WaarBenJij.nu

CRLA

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

06 Februari 2014 | Costa Rica, San José

Olaaaaa mis amigos!

Zo, mijn weekje taalcursus zit er alweer op! Ik zat in een beginnersklasje van 5 personen met een leuke juf, ik kan nu een beetje Spaans! Erg leuke school met leuke mensen verspreid over de hele wereld. erg leuk! Mijn gastgezin bestond uit 1 vrouwtje, heel lief en behulpzaam. Ze kan ook lekker koken, zelfs met iederre dag rijst! Ze heeft af en toe kolibrietjes in de tuin :-). Gister ben ik naar de bios geweest, super super goedkoop want het was studenten avond, :-) de BIOS en het grote winkelcentrum in de buurt zijn gewoon vergelijkbaar met Nederland. vanavond gaan we kijken hoe het studentenleven hier (in een stukje net buiten het centrum, san pedro) is, ik ben benieuwd!

Ik ben de stad San Jose zelf nog niet in geweest, het trekt me ook niet zo. Ik ga liever lekker de natuur in ^^ de bussen hier hebben bijna allemaal dezelfde prijs, het maakt niet uit hoe ver je gaat, vreemd! Wel handig haha. Ze waarschuwen best veel dat je op moet letten en doen net of het gevaarlijk is, maar het voelt eigenlijk gewoon heel normaal. Net zoals in iedere andere stad.

Morgenvroeg vertrek ik hier alweer en gaat mijn reis verder naar el silencio. Dit is een klein dorpje dichtbij het bekendste nationale park, Manuel Antonio. In het dorpje ga ik voor minimaal 2 weken vrijwilligerswerk doen! Ik ga hier helpen op de boerderij, hiking trails onderhouden en helpen bij het wildlife rescue center. Ik ben benieuwd! Ook daar zal ik bij een gastgezin verblijven dus dat is weer luxe!

Het is hier in San jose wel kouder, rond de 23 graden maar.. Dus morgen lekker naar de kust naar het warme weer! Ik hoop dat ik daar een beetje uit mijn woorden kom in het Spaans haha.. We zullen zien!

Hasta luego,
Yvonne

  • 07 Februari 2014 - 11:36

    Leida Roijendijk:

    Hoi yvonne
    Je hebt een mooiverhaal geschreven,blijven we toch beetje op de hoogte,van watje doetdaar. let goed op je zelf,en sucses met de taal.
    groetjes mam en pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Zo, lekker afgestudeerd! En wat ga je na het reizen doen? Werken? Nee, reizen natuurlijk! Dus bij deze dan ook eens een waarbenjij.nu van mij :)

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 4522

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 08 April 2014

Op naar Costa Rica!

Landen bezocht: