Monteverde & Montezuma - Reisverslag uit Costa Rica, Colombia van Yvonne Roijendijk - WaarBenJij.nu Monteverde & Montezuma - Reisverslag uit Costa Rica, Colombia van Yvonne Roijendijk - WaarBenJij.nu

Monteverde & Montezuma

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

03 Maart 2014 | Colombia, Costa Rica

Heyhey!

Hier even snel een korte update voordat ik naar cabo blanco vertrek om te vrijwilligerswerken, daar geen wifi gok ik zo.

Monteverde is echt heel tof! Ook wel gezegd, awesomeeee! Net zoals ziplining, hanging bridges, night walks. Het hostel waar ik verbleef had een hele fijne sfeer me t leuke mensen. En in de avond was het er gewoon koud! Ook wel eens lekker voor de verandering! Tijdens wandelen door het park een gordeldier goed kunnen observeren, toppie!

Na monteverde op naar montezuma. Het was niet ver weg, maar toch duurde het 9 uur om daar te komen. De wegen zijn erg slecht en de bussen stoppenx erg vaak. Mijn hostel ligt ook nog eens hoog, dus een vermoeiende tocht! However, montezuma is echt een prachtig plaatsje met zee strand watervallen en relaxte mensen. Gister hebben we vers gevangen tonijn en makreel gegeten jummie jummier! Ook heb ik nu het idee dat ik toch wel een mooi kleurtje begin te krijgen, hoewel ik de zon vooral probeer te ontwijken omdat het Zo warm is en ik waarschijnlijk meteen verbrand.

Zo, nu maar een rustig uitchecken en een lekkere milkshake drinken voor het 'busstation'. ze zeggen dat de bus om 10:15 gaat, maar het vertrouwen in de bustijden is niet erg hoog meer haha. In Jaco ging mijn bus een uur later dan men mij had verteld, waardoor ik mijn aansluiting miste en via taxi en een andere bus met geluk toch nog die dag in Monteverde aankwam! Reizen met de bus werkt goed, maar het blijft een heel avontuur en je hoopt maar dat je op je bestemming komt :p gelukkig is het vandaag maar een bus van 45 minuten dus dat moet wel goedkomen ;)

Groetjesssss!

  • 03 Maart 2014 - 16:31

    Dianne En Mam:

    He zusje !
    Wij hebben zojuist je verhaaltje weer gelezen. Wij wensen je een goede reis en we horen wel wanneer je er weer bent, als je WiFi hebt.
    Werkse daar!
    Groetjes vanuit Nederland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Zo, lekker afgestudeerd! En wat ga je na het reizen doen? Werken? Nee, reizen natuurlijk! Dus bij deze dan ook eens een waarbenjij.nu van mij :)

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1280
Totaal aantal bezoekers 4517

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 08 April 2014

Op naar Costa Rica!

Landen bezocht: